23 Mart 2015 Pazartesi

Kalabalık Dostlar

(+20 Küfür Icerebilir )


       Bir gün bi arkadaşıma buluşmak istediğimi epeydir gorusemedigimizi söyledim , arkadaşım çok isi olduğunu söyleyip başka birgün görüşmeyi teklif etti aaa tamam diyip ustelemedim baskıcı görünmemek için , bir başka gün aynı arkadaşıma gel şunu yapalım dedigimde çok meşgul oldugunu ve tahmin edemiycegim kadar yogun olduğunu soyledi , ufak bir tebessümle karşılık verip başka gün görüşebilicegimizi söyledim... Bu olay ilerleyen günlerde de bir daha bir daha ve bir daha tekrar etti.. Aradan epey bi zaman geçtikten sonra yolda karşılaştik meşgul arkadasimla , işin trajik kısmına gelelim çok uzatmadan , bana ilk söylediği söz yada sitem yada veryansın ne diye adlandirirsaniz bunu ; " sen nerdesin ya ne arayıp ne soruyorsun gorusemiyoruz da vefasız çıktın " oldu.. üstüne çok bi cevap veremiyosun haliyle çünkü sanki onca daveti ve onca çabayı kendi yapmiscasina üste çıkmıştır bile söze ilk giren olarak ... Neyse şimdi sorarım sana amina koydugumun beyinsiz insan portresi ; atommu parcaliyosun , bilim adamı-bilim kadinimisin , kocaman kurumsal bir firma mi yonetiyosun , binlerce eleman mi calistiyosun bu ne mesguliyeti lan cikip ta delikanlı olsana beynini cibiliyetini siktigimin kadını / adamı..

       Arkadaşlar bu bahsettiğim olay eminimki hepiniz için örnek teşkil ediyordur... Herbirinizin yaşadığı yada yasiycagi geleneksel serefsizlik türünde bir anıdır...



             Aylardır bu platforma küfür yazmazken böyle it köpekler yüzünden azımi bozuyorum kusura bakmayın ama farkına varmamız gereken birsey de varki oda su dolu sosyal medya hesaplarimizin yüzde 80 ninin bu tarz insanlarla dolu olduğudur ... Bana kızan arkadaşlar olabilir af ola diyip beni bunu okuduktan sonra silmeyi düşünen arkadaslarada listemde oldukları süre zarfı için teşekkür ederim kalmayı tercih eden insanlarin da beni yanlış anlamamisini temenni ederim ..