24 Mayıs 2015 Pazar

Tnımadığım Birine Masallar...


tanımadıgım birine masallar ...

- ne yazıyorsun?
-tanımadıgım birine masal yazıyorum...
-tanımadıgın birine yazacak neyin olabilir ki ?
-tanıdıgım birine yazabilecegimden cok daha fazlası ... GArip bir his .. bir anda geldi.. yok etmeden birseyleri daha yazmak istedim...

-
" karsına hic cıkmadım ben senin...Sen hic gormedin beni..Ben sırtına hafifce surtunup varlıgını hissettim;arkandaki o ben sandıgın ben degıldım... Ben sendim ve sen sabahlara kadar kendine masal yazdın tutmayan uyku aralarında...
Kendi oglunu yarattın ve tek yarattıgın eskilerin bulamacıydı... Parmakları ve bilekleri aldın vucuduna ekledin oglunun... bir baskasının gozleri kıskandı gozlerine yapıstırdın... Dugme burnu en guzel cıkıntısıydı sarısının ve bir esmerindi o guzel dudaklar... simsiyah saclı olanın ellerini kavradın,tutulanı benim elim sandın...

bunca zamandır ben icinde uyuyordum yalnızca,beni neden uyandırdın ?? "


- kesişmeyen yollarımız var ...
- 3 sıra duvar var aramızda ...
- benim istediklerimi istemiyorsun ...
- cunku zamana sıgmıyor artık iki beden..
- guzelim,guzel gozlerim...
- temas etmek istemiyorum,baska biri daha guzel bakabilir sana ...
- alısmamak icin dokunamıyorum...
- uzaklasıyorum,uzaklastıgımı her adımda hissediyorum...
- ben gerektigi kadar yaş bırakmışım kücükken,kagıdın uzerine kapanıp aglayamıyorum...
- tıpkı kücükken pencerede hayatı izledigin zamanlardaki gibi izledin mi bizi de ...
- boyum yetmiyordu benim ... hayır..
- keske saklandığın yerden hic cıkmasaydın.. çaldıgım parcayı hic sevmiyorum sadece zamanı geldiginde bil diye durup durup aynı seyi soyluyorum..
- umarım sonunda benden nefret etmezsin..



" ışık yalnızca yuzune vuruyor sımdı... siyah bir arkaplanın var. zıtsın,sahnenin ortasındasın ve herkes seni izliyor. bir kac kisiyle gozgoze geliyorsun,begeniyorlar... ama sen o kadar yalnızsın ki.. ve o kadar liriksin ki... "


- hersey planlanmıs oldugunda yapma istegim sönüyor...
- parmak uclarımı yalayıp mum ısıgından gecirmek gibi bir sey .. cocuk türünden bir oyun gibi oldu ...
- neden saklambac gibi bir oyunu secmedin,saklansaydın bulurdum seni...
- kırmızı baslıklı kızı yedigin gibi mi ?
- adımlarını sayıyorum , artık yuruyebiliyorsun...
- gidiyorsun diyemiyorsun degil mi ?
- boyunun uzadıgını gormek beni mutlu ediyor...
- en cok korktugum ne soyledim mi hic sana ?
- yagmurda ıslanmak mıydı ?
- degildi .. merdivenlerden inerken apartman ısıgının sonmesi .. birileri gelip yeniden ısıgı yakıncaya kadar bekliyorum merdivenlere oturup ...
- karanlıkta ıslık calardım sana ...
- karanlıkta elimden tutup neden indirmeyi denemezdin ki..

" bugun bana ruyalarımdan düs'tu dedi... anlat bana.. saatlerdir aynı sarkıyı dinleyip duruyorsun... gozlerin tavanda.... "


- hayır ama anlamıyorsun , benim yuzumden düstün rüyalarımdan... benim yuzumden de bir daha yuruyemeyebilirsin... seni ölduren ben olmayacagım...
- korkacak bir sey yok o halde , gül yanlış kokuyorsa biz ne yapabiliriz ki ?
- hiç, peki şimdi ne yapacağız .. Kapatalım mı ?
- evet ama gozlerini ... gozlerini kapat ve sarkıyı dinlemeye devam et... gozler beyaz perde.. hayaller basrolde olsun yine.. ben de resmini tamamlayacagım .....