10 Temmuz 2015 Cuma

Ben Hırsız..

               Dostum diyebileceğim çok insan oldu yirmi sekiz yıllık yaşanmışlığım da , Şimdiyse hayatımın ilk düzlüğünü bitirmek üzereyim... otuzuma  merdiven dayamış ellilik bir yüreğe yirmilik de bir bedene sahibim... Geçmişte ne kadar hata yaptıysam , devam ettiriyorum ders almamış gibi, yeniden yaşamak ister gibi...  Sevip önemsemek  gelenek olmuş eski ben de... Karşılık almayı unutmuşum ... Arada geliyor durgun denizlerime  kara yeller  , savruluyorum ... batmak üzere oluyorum ... sığınacak bir liman arıyorum dipsiz okyanuslar da... Her yer karanlık , soğuğu hissediyorum çıplak bedenim de... üstümü yıldızlar örtüyor , ne olduğunu bile anlamadan yalanların içinde buluyorum kendimi... Yüzüme gülen insanların benden istedikleri geliyor aklıma ... veriyorum...  kendimden çalıp onlara veriyorum... Sonun da ise;  Ben hırsız ... onlarsa  mağdur oluyor..