4 Temmuz 2015 Cumartesi

İstanbul..

                                               Oturdum başka bir İstanbul düşündüm
                                               Daha çok sen olan daha bir seninle
                                               Yeşili daha yeşil, mavisi daha mavi
                                               O, herşeyi daha güzel yapan ellerinle

                                               Sildim bütün yıldızları gökyüzünden
                                               Yerine gözlerini koydum, gözlerini
                                               Serdim saçlarını üstüne İstanbul'un
                                               Dudaklarının rengine boyadım heryerini

                                               Şimdi İstanbul aydınlık, öyle pırıl pırıl
                                               Estirdiğim senin kokundur denizlerden
                                               Senin güzelliğinle süsledim bahçeleri

                                               Seni İstanbul yaptım, İstanbul'u sen
                                               Her sokağına şiirini yazdım satır satır
                                               Şimdi bütün semtleri bu şehrin seni anlatır..