22 Ağustos 2015 Cumartesi

Ben Olmamalıyım..



Bazen ben olmamalıyım diye düşünüyorum.

bu da o anlardan biri...

"yanında birini bul ve mutlu ol.

hayatı bırgalamaktan vazgeç.

uğraşma artık.

bırak ve gidişini izle..."

biri gelse de çekip alsa dimi...

kurtarsa düşüncelerden.

sabah güneşinin telaşını silse yüzünden.

bende yapabilirim diyor kelimelerim.

bende ona onun gibi davranabilirim.

gelmeyecek hiç...

sabah güneşi hep telaş getirecek bana.

uykumun en güzel yerinde,

rüyamın en tatlı sahnesinde,

hayatımın tamda ortasında ...

geldiğini anlamak zor değil.

öyle bir şey ki

dokunduğunda bilirsin senin olduğunu.

baktığında ve gerçekten gördüğünde anlarsın.

çokta zor değil...

benim için varsın sen.

ben olmasam olmazsın.

benim istediğim kadar varsın...

eğer ben söylersem

kelime olursun...

susarsam sessizlik...

dinlemek istersem bir şarkı...

çok zamansız bir zamanda 10 dakika...

eğer ben istersem benimsin.

seninse istemene bile gerek yok.

ben zaten seninim...

her şey buram buram huzur koktuğu nda

orada ol benim için olurmu
...