24 Mart 2016 Perşembe

YENİ TÜRKİYE'DEN İSTİSNA'NIN PEŞİNE SEYEHAT

YENİ TÜRKİYE'DEN İSTİSNA'NIN PEŞİNE SEYEHAT




       Ah benim güzel ülkem, 14 yıl önce senden nasıl bahsediyorduk, nasıl göğsümüzü kabartıp anlatıyorduk orada burada gururla... Şimdiyse geldiğimiz noktayı görünce Türklüğümüzü bile sorgular olduk bu utançlar içinde...


       Bombalar,Tecavüzler,Cinayetler....

       Ülkede Bombalama olayları aldı başını gidiyor, insanlar zaten yeterince güvensizken daha da güvensizleşip birbirine düşman gözlerle bakmaya başladı.. Alınan önlemlerse komedi filmi tadında, Alman ,Fransız ve ABD konsoloslukları sayesinde devlet dışı istihbaratı halk bireysel olarak sağlıyor... Şaşırtıcı ki bunun haberinin yapılmasına müsaade ediliyor, gerçi yakında bu konuya da yayın yasağı getirilebilir diye düşünüyorum... Taciz ve tecavüz olayı ise zaten en büyük kaosumuz... İlahiyat ve aile bakanlığı akla sığmayan açıklamalar yapıyor.. İnsanlara öfke ve sadizm mi aşılamaya çalışılıyor anlayamıyorum... Aynı olay eşine dostuna olsa aynı tepkiyi verebilecekler mi çok merak ediyorum... Ülke temsilcilerinin ülkeyi nasıl temsil ettiğini gördükçe aklıma ister istemez şu sorular geliyor...

Kaç yıl daha var olabileceğiz?
Çoluğumuz çocuğumuz hatta biz ne kadar güvendeyiz?
Sırtımızı Kime dayaya bileceğiz?


      Önümüzü göremez olduk bilinçli azınlık olarak.. Hak hukuk tartışması almış başını gitmiş... Yasal süreçlerin neredeyse tamamı illegal olarak yasal olmaktan çıkmış... Bugün internet sayfalarımız internet hesaplarımız dahil birçok şey kontrol altın da..  Bu havada insanlar yavaş yavaş köleleştirilmeye başlanıyor, Sesi fazla çıkanların ise sesini kesecek birileri muhakkak oluyor karşısın da... Kaçmak mı Savaşmak mı sorusu askı da kalıyor.. Cehaletin içinde yok oluyoruz gün ve gün... Kurulan kurum ve kuruluşlar umudumuzu, ümidimizi sildikçe siliyor , yok ettikçe ediyor...

      Ülke haberlerini sadece dış kaynaklardan temin edebiliyoruz , Türk medyası ne yazık ki gerçeklini tamamen yitirmiş durumda , yayın yasakları ise her şeyi gözler önüne seriyor..(Görüp Anlayabilene)

      Televizyonlarda ki evlilik,yarışma ve tamamen materyalizmin ön planda olduğu diziler sayesin de ele geçirilmeye çalışılıyoruz...Hatta daha ileri gidersek yüzde 70 lik oranla ele geçirilmiş durumdayız bile diyebiliriz... Yazık ki prim verildikçe artan cehalet yarın ATAmın kurduğu , ATATÜRK'ÜMÜN dimdik bir şekilde diktiği bayrağı aşağıya indirebilir....

      Ben gibi yarınını göremeyenler için yol nedir bilmiyorum, ne yapılabilir onu da bilmiyorum... Düşünüyorum çok düşünüyorum ama kazanan her zaman cehalet oluyor ne yazık ki bu dünyada...

      Ama unutulmamalıdır ki istisna her dünyada her koşuldu her hakimiyette ihtimaldir... Bir şansın bile olsa dimdik durup o şansı bekleyeceksin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder