19 Temmuz 2015 Pazar

Ben Kimim ki ?


Candan erçetin severim...
Sıla dinlerim...
Gezmek vazgeçilmezim...
Kulüp ve Türevi mekanlardan nefret ederim..
Sessizlik ilk beklentim..
Adisyonun olmadığı ağaç altı, yada deniz kenarlarını tercih ederim...
İstikrarı olmazsa olmazlarım arasından birinci sıraya koyarım..
Yemek mi ? Ne olsa yerim ,acımam...
Yeşil ve maviyi severim.. 
Denizin olmadığı yeri cehennem bilir yanına bile ugramam...
Hayvanlarla Konuşur , Çiçeklerle dertleşirim...
İnsanlar mı? Pek umursamam...
Bir Çadır Bir metle ömür geçiririm...
Onu sevmem , bunu sevmem diyceğim en net konu "İNSANLAR" dır..
Yanlızlık en çoğul kalabalığım, Kalabalığımsa  en tekil yanlızlığımdır...
Avrupa/Amerika özentisi tiplere beddua eder hiç pişman olmam...
Annemi sever Babamı tanımam...
Dostlarımın Vasfı yoktur , ugurlarına gözüm kapalı dalarım karanlığa...
Tutarsız olamam , olana yanaşamam...
Aşka inanmam,dostluk varken aşkta ne demekmiş...
Dost demişken; Sevgilim olsada dostumu silsem diyen tipleri  de allaha havale ederim beddualar eşliğinde...
Şıpsevdi denince aklıma sadece sakız gelir , siz nasıl olurda 5 günde 5 farklı insandan hoşanırsınız anlamam...
Her sabah süt içer akşamları uyumadan 4 adet m&m yerim...
50 Yaş üstü ile takılmaya bayılır , tanısmak için can atarım...
Sigara içmem, İçeni de çok tanımam..
Sarap en sevdiğim sıvı tüketim şeklimdir... 
Tatlı mı Tuzlu mu diye sorarsan cevabım net Tatlı olur...
Yemek yapmayı bilir en iyi aşçının eline veririm... (Tavayı)
Spor hayatımın bir parçası ama hayalınizde 6pack li biri canlanmasın ...
Kapalı alanda spor yapmayı sevmem... Yeryüzünde orman ve Deniz varken... 
Yürümeye Bayılırım, yürümeyen bir insanla hayat nasıl birleşir ki...
Lüks Mekanların Önünde domalmak tarzım değil...
Temiz olsun Bizim olsun...
Herkesin bir en i vardır benimkisi de "ZETİNYAGLI DOLMA"
Ne iş yaptığımı sorma , aklını kaybedersin...
Sen çalış , üzümünü ye bagını bana bırak...
Sevmek gibi bi tarzım var...
Acayip severim seversem, O yüzden kendini sevdirmeye çalışma...
Bulutlardan Şekil çizer saatlerce izlerim...
Kitap okumayan İnsana tahammül edemem...
Elinden telefon düşmeyen tipler görüyorum orda burda, çok üzülüyorum...
Ölüme inanmıyorum çünkü reenkarnasyon a inanıyorum...
Mesela daha önce Kediymişim ben...
Tam adım Anthony Selim Goral ... 
Deist im , dİne inanmam "ALLAH" varken dinde neymiş...
İktidar Hakkında ne  düşünebilir ki ? Tavrım Net.. 


 

Yıllarım, Ömrüm insanlara kendimi anlatmakla geçti lisede de aynı soru universitede aynı soru... Büyüdük adam olduk yine aynı soru... 
Ben tanımak istemiyorum, Sen istiyorsan buyur Soracağın soruların cevabı... Yaratıcı olamadığın sürece de yanıma yanaşma kafi... 

Harcadıgınız ve kaybettiğiniz zamanı düşünün Tanıdıktan sonra yanına yanaşmak istemediğiniz yada iğrendiğiniz insanları düşünün... Gerek var mı bunca zaman kaybına... Büyüyün lan biraz ...