23 Şubat 2015 Pazartesi

''Ben''


Yatak örtümdeki kirletilmiş beyaz ...
Beyazların beyazlarla yıkanması konusunda ısrarcı teknoloji ... Yeni formullu renklilerin artık daha renkli oldugu deterjan ambalajı ...
En sevilen dizilerin arasına verilen kufur muhattabı uzun reklam sacması ...
ben...

" keske seni tanımam mumkun olsaydı " cumlesindeki zaman ve mekan hatası ...
Yeşil ışıklarda bekleyen mazlum vatandas , kırmızı ısıklarda aceleden hızlıca hareket eden bıraksan kendince dunyayı kurtaracagına ve bu " milletin duzeninee,gidişatınaaa .... " comak sokacagına inanan ve bi halt yiyemeden ilk arabanın altında kalıp

pekmezini akıtan gerzek vatandas ! ...
ben...

En son cumledeki en son ses düşümü ... Yumuşamadan sertleşeni... Maksadını aşanı ... Unutulan noktalama işareti , birleşik yazılması gerekirken hep ayrı yazılan bulunma hali ...
Ben ...


Buyuyemeyen masal kackını ... İcki sofralarında masumlugu ellenen Keloglan ... Cikolata bulamacı Gratel , Yalnız Gargamel...

Ben...

Acme yapım şirketinin eline bir canlıyı oldurmesi icin patlayıcı silahlar verdigi gereginden az zeki çakal , saf elmer , salak karavana sam !
Ben...

İmkansız aşkların fon muzigi , aglamaklı filmlerin sumuklu mendili ... En iyi trajedilere adı yazılmıs sahne guzeli , Sirin gozukmek adına surekli gulumsemek zorunda kalan saray soytarısı , fazla acık secik bulundugu icin kapatma cezası alan laf ebesi... Birileri daha zeki gozuksun diye kartlarını ve numaralarını asla oyuna dahil etmeyen emekli kumarbaz ... Kapıya dadanan Tanrısız (!) misafir ...
ben...


Ben ; beklendiginde hic gelmeyen aktarmalı otobus ! ....


Ben ; yedek parcasız teknoloji harikası ...

Ben ; senin bu yazıyı okuduktan sonra bir an takdir edecegin öylesine biri ...